زنان با حضور گسترده در انتخابات بر اقتدار نظام بیفزایند
نوشته شده توسط : sadis

'فرهاد اسكندری' روز سه شنبه در جلسه 'انتخابات، زنان و حضور گسترده و آگاهانه' با حضور زنان شاغل در اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان مركزی در اراك افزود: زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشكیل می دهند و این قشر تاكنون در عرصه های مختلف حضوری گسترده و هوشمندانه داشته اند.

وی بیان كرد: انقلاب اسلامی به زنان هویت و خودباوری بخشید و جایگاه زنان پس از انقلاب با قبل آن قابل مقایسه نیست و امروز این قشر در بخش های مختلف جامعه فعالیت دارند.

مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری مركزی ادامه داد: به بركت انقلاب، جمهوری اسلامی ایران كشوری بسیار قدرتمند است و اقتدار این نظام روز به روز در حال گسترش است.

اسكندری اظهار كرد: حضور گسترده و آگاهانه اقشار مختلف جامعه در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب اقتدار بیشتر نظام خواهد شد كه همه باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

وی تاكید كرد: حضور در انتخابات یك حق اما تكلیف است و همه باید نسبت به این عرصه مهم بسیار حساس باشند و با آگاهی در آن شركت كنند.

مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری مركزی اضافه كرد: برخی از افراد معتقدند به دلیل اینكه شناخت كافی از نامزدها ندارند در انتخابات شركت می كنند اما برگ سفید در صندوق های رای می اندازند كه در این راستا نیز همه باید قبل از انتخابات معیارها و ویژگی های مختلف نامزدهای انتخاباتی را مطالعه و بررسی و اصلح ترین فرد را انتخاب كنند و از دادن رای سفید بپرهیزند.

مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان مركزی نیز در این جلسه گفت: زنان شاغل این نهاد در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال، حضوری بسیار پررنگ و دشمن شكن داشتند و در 12 اسفندماه جاری نیز حماسه زیبای دیگری را خلق خواهند كرد.

'ناصر شیخی' افزود: تاكنون بانوان در بخش های مختلف توفیقات گسترده ای را كسب كرده اند كه این مهم به بركت جمهوری اسلامی محقق شده است.

وی بیان كرد: انقلاب اسلامی به زنان هویت داد اما دشمنان از پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون از راه های مختلف به دنبال ضربه زدن به این هویت هستند و این قشر باید بیش از هر زمان دیگر هوشیار باشند و توطئه های دشمنان را خنثی سازند.

مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان مركزی ادامه داد: یكی از بهترین راه ها برای خشم دشمنان و خنثی كردن توطئه های آنان، حضور گسترده و پررنگ در انتخابات پیش رو است.

شیخی اظهار كرد: اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی این استان تاكنون توفیقات بسیار گسترده ای را در بخش های مختلف كسب كرده كه بخشی از این توفیقات توسط بانوان به دست آمده است.

مدیركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مركزی در این جلسه گفت: حضور گسترده اقشار مختلف جامعه به ویژه بانوان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تجدید میثاق با شهدا و آرمانهای امام راحل است.

'اشرف جواهری' افزود: توفیقات و بركات امروز جامعه، مرهون خون شهدا است و همه وظیفه دارند در پاسداری از خون این بزرگان تلاش كنند.

وی بیان كرد: در وصیت نامه های شهدا سفارش به پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ حجاب شده است و همه باید دنباله رو شهدا باشند و از آنها الگوگیری كنند.

7108/507





:: برچسب‌ها: برف , شهری , درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: